Friday, December 4, 2009

ABOUT LITHIANIAN ATLETIC CLUB IN BALTIMORE

Good Day Everyone!!
Next to the Lithuanian Hall and its activities, there is Athletic Club that organizes many events, makes people come together and keeps community together. This is what I found on their Facebook page:


The present day Athletic Club has undergone many changes as it has evolved from the early 1900s. On August 25, 1915, the Lithuanian American Athletic Club was voted into existance. This Club was chartered to promote brotherly love, love for the Lithuanian homeland, and spiritual and physical development. The first home of the Club was at 539 Washington Boulevard. The Club sponsored basketball, bowling, children's gymnastics, and a theater group. They even organized a scout group that planted the Lithuanian Oak in Annapolis which still grows to this day. Just as the present Club supports the Lithuanian athletes in the Olympics, our ancestors financially supported the Lithuanian Olympics in Kaunas in 1938.
World War II sadly brought an end to the inaugural Athletic Club. However, after the war, the large influx of immigrants represented the Baltimore community in the world of sports. There was a very successful basketball team as well as individuals who performed very well at the local school level. Ice hockey and soccer championships were won at Calvert Hall College with teams comprised of many Lithuanian athletes. During this time, the Baltimore professional teams were also represented with Lithuanian athletes such as Eddie Waitkus with the Orioles and the legendary Johnnie Unitas with the Colts.
In 1960, the Club was again reorganized under the name Neringa and was established in our present day home, the "Lithuanian Hall". Although the Club's teams were very successful in table tennis and soccer, after winning the Baltimore City Freeburger Trophy in volleyball, Neringa was shortly dissolved.
On March 18, 1972, the Baltimore Lithuanian Athletic Club was chartered by 20 members. The first valdyba consisted of Vaclovas Laukaitis, President, Jonas Kazlauskas, Secretary, and Algis Veliuona, Treasurer. The Club sponsored teams for men's and women's volleyball, table tennis, softball, tennis, and bowling. In 1978, the Club started to participated in the East Coast and North American (SALFASS) games and continues to do so up to the present time. The present day Club is an integral part of the Lithuanian community in Baltimore. In July of 1991, the Club was honored to participate in the IV Lithuanian World Games. The women's volleyball team, and individual tennis and soccer players were among the 45 athletes and tourists who proudly represented the United States as well as Baltimore at this historic event. The club has since returned to Lithuania for the V World Games and is making to attend the next Games in 1998. The Club continues to work closely with and strongly support other local organizations such as Bendruomene, Lithuanian Hall (our home for 25 years), the Lithuanian Museum, Taryba, the Radio Program, and the dance groups. We enjoy a very special and close relationship with the American Legion Lithuanian Post #154 to which many of our founding members belong. We also participate and strongly support the annual Baltimore Lithuanian Festival [which also began in 1972].

6 comments:

  1. Noriu neribotai padėkoti šiam puikiam vyrui, vardu Dr ODION, šiandien esu laiminga, nes mano vyras dabar vėl kupinas meilės, mano vyras paliko mane pas kitą moterį vien todėl, kad turėjome nedidelį nesusipratimą. jis paliko mane ir pažadėjo, kad daugiau niekada nebegrįš. Aš verkiau visą dieną ieškodamas sprendimo, kuris padėtų man jį sugrąžinti. Tada aš pamačiau ROSE GOMEZ parodymų dalijimąsi internete. Aš jam atsiųstu el. laišką ir papasakosiu savo problemas, kurias turiu su savo vyru, ir jis pažada grąžinti jį namo per 2 dienas. iš tiesų jis yra nuostabus, jis padeda man susigrąžinti savo vyrą per 2 dienas, kurias jis pažada, o mano vyras grįš pas mane ir pažadės mane mylėti amžinai ir maldaus manęs dėl skausmo, kurį jis man sukėlė. Aš amžinai būsiu dėkingas dr. ODION ir nesustosiu skelbti jūsų vardo internete, kad žmonės pamatytų, kokia esate teisinga. Ir aš noriu visiems pasakyti šioje svetainėje, kad visada būsiu dėkingas šiam vyrui DR ODION už visa tai, ką jis padarė dėl manęs. Mano vyras grįžta su meile, rūpestingas, teisingas ir pažada mylėti mane amžinai. pažadą, kad visi, kuriuos pažįstu, niekada neturės santykių problemų, susisiekite su juo elektroniniu paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite „whatsApp jam“ kreiptis telefonu +2349060503921.

    ReplyDelete
  2. Aš esu 32 metų dviejų vaikų tėvas. Tai tikrai yra šokiruojantis ir tikras liudijimas, kokį aš kada nors mačiau. Apsilankiau čia, internete, forume, kai turėjau ginčą su savo žmona ir mano 7 metų santuoka buvo nutrūkusi ir buvau visiškai nepakenčiama ir be vilties, nes aš bandžiau visas priemones susigrąžinti savo žmoną po daug prisiminimų ir padariau viską, kas įmanoma, kad įsitikinčiau, jog ji sugrįš, bet niekas nepasisekė ir kartais galvojau apie savižudybę .... pamačiau nuostabų šio galingo ir didingo liudijimą. rašytojas, vadinamas dr. ODION, forume. Ir aš perskaičiau, kaip jis suvienijo šeimą ir vos per 24 valandas sugrąžino moters vyrą į savo namus. Niekada netikėjau tuo, nes anksčiau apie magiją nieko negirdėjau ir neišmokau. Nei viena siela nebūtų galėjusi įtakoti manęs dėl stebuklingų burtų, kol dr. ODION nepadarė manęs ir sugrąžino mano santuoką ir per tas pačias 24 valandas sugrąžino sutuoktinį pas mane, kaip aš skaičiau internete .. nuoširdžiai nustebusi ir sukrėsta, kai į mano namus atėjo žmona Aš atsiklausiu maldaudama atleidimo, kad galėčiau priimti ją atgal. Man tikrai trūksta posakių ir nežinau, kiek reikia pasakyti, kad vertinu. ODION tikrai yra mano ir mano šeimos atsiųstas Dievas .. jis padarė savo darbą taip, kaip garantavo man per 24 valandas, ir tai man davė optimistinį rezultatą, ir aš galėjau susigrąžinti savo žmoną. Šiuo metu mano žmona taip įsimylėjo mane ir mano vaikus, kaip niekada anksčiau. Šis rašybos rašymas nėra smegenų plovimas, bet atvėrė jai akis, kad pamatyčiau, kiek aš jos myliu ir noriu. Aš tikrai nežinau, kaip geriausia būti dėkingam už laimę mano gyvenime ir šeimoje, o dabar aš esu linksmas vyras dar kartą. Taip pat galite susigrąžinti savo sutuoktinį. Susisiekite su DR ODION dabar ... (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite kreiptis į „whatsApp“ jam telefonu +2349060503921.

    ReplyDelete
  3. Laimė yra viskas, ką matau dabar. Niekada negalvojau, kad aš ir mano draugas mes vėl susivienijame. Po to, kai buvau su juo 5 metus, jis išsiskyrė su manimi, padariau viską, kad jį sugrąžintų, bet viskas be reikalo, aš jo norėjau. Dėl meilės jam aš visko maldavau, pažadėjau jam, bet jis atsisakė, paaiškinau savo problemą kam nors internete ir ji pasiūlė man geriau susisiekti su rašybos žinovu, kuris galėtų padėti man balsuoti burtažodis, kad jį sugrąžintų, bet aš esu tas tipas, kuris niekada netikėjo rašyba, aš neturėjau kito pasirinkimo, nei išbandyti, išsiųsdavau el. laišką į rašybos keitiklį ir jis man pasakė, kad nėra problemų, jog viskas bus gerai prieš 3 dienas, kai jis atiduos rašymas ir stebėtinai trečią dieną, tai buvo apie 16 val., mano buvęs man skambino, aš buvau toks nustebęs, atsiliepiau į skambutį ir viskas, ką jis pasakė, kad jam labai gaila dėl visko, kas nutiko, kad jis norėjo, kad aš grįžčiau pas jį jis mane labai myli, aš buvau toks laimingas ir ėjau pas jį, štai kaip mes pradėjome gyventi nuo to laiko vėl laimingai kartu pažadėjau, kad visiems, kuriuos žinau, kurie turi santykių problemų, aš tam žmogui padėsiu nukreipdamas jį į vienintelį tikrąjį ir galingą rašybos keiksmažodį, kuris man padėjo išspręsti savo problemą ir kuris skiriasi nuo visų ten esančių netikrų, visiems, kuriems reikalinga rašybos keitiklio pagalba, jo el. pašto adresas (drodion60@yandex.com) arba „WhatsAPP“ jo mobiliojo telefono numeris +2349060503921

    ReplyDelete
  4. Noriu neribotai padėkoti šiam puikiam vyrui, vardu Dr ODION, šiandien esu laiminga, nes mano vyras dabar vėl kupinas meilės, mano vyras paliko mane pas kitą moterį vien todėl, kad turėjome nedidelį nesusipratimą. jis paliko mane ir pažadėjo, kad daugiau niekada nebegrįš pas mane. Aš verkiau visą dieną ieškodamas sprendimo, kuris padėtų man jį sugrąžinti. Tada „Instagram“ tinkle pamačiau dalijamąsi liudijimu, kurį pateikė ANGELA DAVIS. Aš jam atsiųstu el. laišką ir papasakosiu savo problemas, kurias turiu su savo vyru, ir jis pažada grąžinti jį namo per 3 dienas. iš tiesų jis yra nuostabus, jis padeda man susigrąžinti savo vyrą per 3 dienas, kurias jis pažada, o mano vyras grįš pas mane ir pažadės mane mylėti amžinai ir maldaus manęs dėl skausmo, kurį jis man sukėlė. Aš amžinai būsiu dėkingas dr. ODION ir nesustosiu skelbti jūsų vardo internete, kad žmonės pamatytų, kokia esate teisinga. Aš taip pat noriu visiems pasakyti, kad visada būsiu dėkingas šiam vyrui DR ODION už viską, ką jis padarė dėl manęs. Mano vyras grįžta su meile, rūpestingas, teisingas ir pažada mylėti mane amžinai, aš pažadėjau. kad visi, kuriuos žinau, niekada neturės santykių problemų, susisiekite su juo el. paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite kreiptis į jį numeriu +2349060503921.

    ReplyDelete
  5. Ar turite nesusipratimų su savo meiluže, dėl kurio įvyko skyrybos, ir bandėte susitaikyti su juo, tačiau jis nesuteikia jums teigiamo atsakymo ir jaučiate, kad jūsų santykiuose kažkas vyksta ne taip, ir jums reikia greito sprendimo , susisiekite su dr. Ajayi šiandien ir įsitikinkite, kad jūsų meilės gyvenimas bus gražiausias su buvusiais žmonėmis. Dr. Ajayi padėjo man atkurti taiką mano namuose, nes mano vyras paliko mane 9 mėnesiams ir gyveno su kita moterimi ir niekada nenorėjo grįžkite namo, bet padėjęs burtų žinovui dr. Ajayi jis grįžo namo praėjus 3 dienoms po to, kai dr. Ajayi padarė galingą atkūrimo burtą. Taigi, jei jums reikia greito sprendimo jūsų santykiuose ar santuokoje pasitelkiant rašybos rašytoją, susisiekite su dr. Ajayi dabar el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / Whatsapp“: +2347084887094

    ReplyDelete
  6. Mes siūlome platų finansinių paslaugų asortimentą: Verslo planavimas, Komercinis ir plėtros finansavimas, Nekilnojamasis turtas ir hipoteka, Skolų konsolidavimo paskolos, Verslo paskolos, Privačios paskolos, Namų refinansavimo paskolos su mažomis palūkanų normomis privatiems asmenims, įmonėms ir juridiniams asmenims. tt .......
    Greitas kontaktas
    el. paštas .. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete

Sandra Avižienytė Martyno Mažvydo Bibliotekoje, Vilnius, Lietuva

Viliojantis kvietimas Šiaulių Universiteto docentė Irena Ramaneckienė „Birželio 22-ąją į Nacionalinės Martyno Mažvydo bi...